top of page
  • תמונת הסופר/תלאה מילוא

תודעה פנימית משפיעה על המציאות החיצונית.


תודעה פנימית משפיעה על המציאות החיצונית. כל המציאות הפנימית שלנו היא התוצאה והתוצר של מה שקורה וקרה בחיינו.

בעקבות פוסט האחרון, קיבלתי תגובות שונות.

בזכות הדעה האישית של חבר מאוד טוב שלי, אני מחליטה לרשום את השיתוף הזה. אז תודה לך ועליך, איש יקר שבזכותך אני כותבת את השורות האלו ואתה תמיד עבורי השראה!

מקווה להיות תרומה אליכם.


רוב האנשים חושבים, מודה שפעם גם אני כך חשבתי, כי זה מה שלימדו אותנו וממשיכים ללמד את זה, שאם וכאשר נחשוב טוב יהיה טוב.

כאשר אנו חושבים טוב זה לא רק לחשוב מחשבה אחת שחולפת לנו ואנו עוצרים ואומרים לעצמו, רגע, בוא נחשוב חיובי עכשיו...זה הרבה מעבר למה שנראה לנו.

אנסה להסביר כאן את כוונתי ואת מה שאני כבר חווה מתוך נסיון האישי והמקצועי.

לחשוב טוב זה נחמד וטוב ואין שום דבר רע בכך, רק שזה לא מתחיל ובטח לא נגמר בזה. חשיבה חיובית היא זאת שנמצאת עמוק עמוק בתוך האמונות שלנו, משפיעה על מגוון הרגשות שאנו מרגישים ובסופו של דבר אנו פועלים מאותו הכוח.

המחשבה הזאת, היא לא המחשבה שלי, כי אם נחשוב שניה ביחד, מי הוא אני ומאיפה מגיעים המחשבות שלנו? וזה נושא לפוסט בפני עצמו ...

אנו מחוברים לרשת אחת קולקטיבית שהיא גם מחוברת לרבדים עמוקים ושלבים שהם נסתרים מאתנו ולא יכולים ולא יודעים בכלל שזה קיים. כל הרבדים האלו שהם החלקיקים מאתנו, מכל החשבת הבריאה והקולקטיב, שדרך אגב, קשור גם ומחובר לכל הגלגולים ודורות קודמים וכל זה יושב בתוכנו, בעצמות שלנו, בזכרונות בתאים ואברים וכל זה מועבר ומתנכז בנו. כי אנחנו אחד.

אז זה הכל ועוד מעבר לזה, נמצא בתוכנו ובא לידי ביטוי גם במחשבות שלנו. לא מספיק שאנשים יגידו לעצמם, טוב, אני אחשוב חיובי ואז יהיה הכל אחלה ונחמד. אלא נדרשים מאתנו דברים אחרים לחלוטין.

ומה נדרש?

נדרש מאתנו ממש לעצור את כל האוטומט הזה, ללמוד להכנס פנימה וממש לשאול שאלות ולבדוק עם עצמנו, מה זאת המחשבה הזאת שאנו חושבים בעקבות מצב מסויים או אדם מסויים ולהשפיע על הרבדים העמוקים האלו, לבדוק מהם האמונות שמתחת למחשבות האלו שיושבים ומשפיעים.

זה בעצם, לקחת אחריות על המחשבת הזאת, להכנס לתדר של חקירה ותוך כדי החיים שלנו, התנועה שהיא בכל מקרה נמצאת, נרצה או לא, להבין מה באמת אנחנו ומה עכשיו אנו כבר יכולים להבין ולחשוב אחרת. וזה ממש דורש מאתנו לצאת מאזורי נוחות, שעושים אותנו נכים, לשבור תבניות של שנים והעברה בין דורית במשפחות שלנו, ולחשוב אחרת!

אחרת כדי להיות השפעה הטובה ביותר כרגע, ממש ברגע הזה על הסביבה ועל עצמנו, אחרת, כי אנו כוח אחד ואם לא נבין זאת ונרצה רק "לחשוב חיובי כדי שיהיה לי טוב", שום דבר באמת לא יהיה טוב, כי במקום הזה קיים רק אגו וכולנו נמצאים באותה הסירה. האגו, הוא רצון רק לקבל לעצמנו ולא לחשוב לרגע האם זה תורם למישהו אחר או האם זה טוב לטובת הכלל?

מקווה שהשיתוף שלי עזר לכם קצת להבין אחרת וכמובן יש עוד נושאים רבים שניתן ללמוד מתוך הנושא הזה, תחשבו טוב יהיה טוב.

התודעה, היא מרחב וגם תהליך שמי שירצה לשאול, לחקור ולהבין תמיד ימצא תשובות בזמן הנכון לו, לתהליך שהוא עובר בהתאם ובהלימה למה שקורה לכלל.

לשאלות אני כאן עבורכם.

תודה על הזכות להיות עבורכם.


81 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page